Dit kan zijn omdat je specialist bent in je vakgebied, maar (te) weinig kennis en vaardigheden hebt op het gebied van verkoop en marketing.
Of je hebt deze kennis wel, maar je bent niet tevreden over de resultaten die je uit je verkoopgesprekken- en activiteiten haalt. Dit boek helpt je om dit te verbeteren.
Het is praktisch geschreven en daagt je uit om tips direct in de praktijk te brengen. Het boek is echt geschreven voor ondernemers die ervan houden om te experimenteren met nieuwe methodes. Omdat ze weten dat hier de grootste winst, lering en groei te behalen valt.
Zie dit boek dan ook als een compleet en praktische handleiding om structureel meer klanten te krijgen. Op een manier die niet “verkoperig” aanvoelt.>Dennis J. Jansen helpt ondernemers om gemakkelijker nieuwe klanten te werven. De afgelopen jaren heeft hij honderden ondernemers geholpen bij het uitbreiden van hun klantenkring. Hij is zelf jarenlang werkzaam geweest in diverse verkoopfuncties, maar heeft bij de start van zijn eigen onderneming ook geworsteld met het werven van nieuwe klanten. In de loop van de tijd heeft hij diverse methodieken, kennis en vaardigheden geleerd en ontwikkeld om succesvol klanten te werven.
Eén van zijn meest belangrijke doelstellingen is om je tot actie aan te zetten. Je kunt immers alle kennis en vaardigheden van de hele wereld hebben. Als je geen actie onderneemt gebeurt er niets. Vandaar ook het praktische karakter van alle materie: het moet gemakkelijk te volgen en te implementeren zijn. Zijn motto is dan ook: "Als je iets doet, gebeurt er altijd iets. Je krijgt dus altijd resultaat!">